Podcast Každodenní hrdinství

S Dobrovolnickou akademií INEX a Rise and Shine na podzim 2022 natáčíme podcast s tématem každodenního hrdinství v udržitelnosti a dobrovolnictví. 🌱🤝 Spolu se záznamy z DobroUdržitelného odpoledne 29. 10. 2022 můžete podcast poslouchat také na Youtube kanálu Dobrovolnické akademie, Anchor a Spotify. Také si přečtěte e-book s tipy našich říjnových hostů, jak se kousek po kousku chovat udržitelněji z hlediska životního prostředí. Budou zde přibývat další epizody!

Seznam dílů:

  1. Pavel Filip (Rise and Shine): Někdo chodí na ryby, já dělám konference
  2. Markéta Svobodová (RespON): Být udržitelný krok po kroku a nezruinovat se
  3. Irena Pajerová (Dobrovolnická akademie INEX): Každý by měl být dobrovolník aspoň na týden
  4. Jan Smrčka (Ekoškola): České děti bohužel nejsou lídři

#1 Pavel Filip (Rise and Shine): Někdo chodí na ryby, já dělám konference

Hostem první epizody byl Pavel Filip, hlavní koordinátor neziskové vzdělávací platformy Rise and Shine, který o sobě říká, že už nechce, aby někdo další studoval pro papír. Rise and Shine podporuje studenty, kteří na sobě chtějí pracovat a být úspěšní.

#2 Markéta Svobodová (RespON): Být udržitelný krok po kroku a nezruinovat se

V druhé epizodě zpovídal moderátor Markétu Svobodovou, naši zakladatelku. Řeč byla o tom, jak vést krok po kroku udržitelnější život nebo o udržitelnosti při cestování či v práci. Rozhovor se taky dotkl Markétiných zkušeností s audity udržitelnosti.

#3 Irena Pajerová (Dobrovolnická akademie INEX): Každý by měl být dobrovolník aspoň na týden

Irena Pajerová, zakladatelka Dobrovolnické akademie INEX, byla hostem třetí epizody. Mimo zmíněnou neziskovou vzdělávací platformu působí Irena Pajerová také jako lektorka soft skills, jazyková koučka a mentorka začínajících školitelů a organizátorů.

#4 Jan Smrčka (Ekoškola): České děti bohužel nejsou lídři

Moderátor Matěj Klukan si ve čtvrté epizodě povídal s Janem Smrčkou, vedoucím programu Ekoškola. Ekoškola je mezinárodní vzdělávací program, jehož hlavním cílem je, aby žáci snižovali ekologický dopad školy a svého jednání na životní prostředí a zlepšili prostředí ve škole a jejím okolí.